پنجشنبه، اسفند ۲۹

بهارانه


بار دیگر بهار آمد تا طبیعت عشوه گری اغاز نماید و طنازی پیشه سازد ،تا بار دگر طبیعت با زیبایی چشم نواز و خیره کننده خود چشم ها را به میهمانی زیبایی ها برد . امد تا بار دیگر دشت ودمن جامه ای از مخمل سبز تن کند گویی طبیعت در جان ما زمزمه میکند تا زندگی را چون بهار و طبیعت، سبز و خوش نماییم . بار دیگر پرندگان آواز خوان نغمه ی عشق سرداده و پهنه ی آسمان را به قلمرو خود درآورند گویی ما انسانها را به عشق دعوت می کنند اینکه چگونه عشق بورزیم وچگونه عشق را در قلبهایمان جاری کنیم .

بار دیگر بهار آمد تا طبیعت اواز زندگی سردهد و همه ی جانداران را به سردادن این آواز دعوت نماید ، بار دیگر آمد تا نسیم خوش بهاری تن و جان را نوازش دهد . باشد که ما نیز چون نسیم سپیده دم نوازشگر ،دست نوازش فرود آوریم بر آنهایی که از این دست ها محرومند . بار دیگر آمد تا آخرین قطعات و ذرات برف را آب نموده و به سوی دشت ها جاری سازد .

بار دیگر آمد تا ما به پشتوانه ی آن فال نیک حافظ شویم و حدیث عشق و شکوفه شویم ، پیش درآمدی در مقام عاشقی باشیم ، قطعه ای در گام مستی شویم و خلاصه آنسان باشیم.

نوشته بودم:" درسالی که پیش رو داریم(87) برای همه ی شما عزیزان خواهان وصال اگر در فراقید، خواهان صبوری اگر بی تابیدچون من" را دارم که این هردو آرزو برایم محقق شد پس بیایید برای همه آرزوهای زیاد کنیم ، و امسال(88) آرزوی سلامت ،سعادت،ایمان،خوشبختی ، پیروزی ، سفر ، علم، پووووول برای همه دارم . در چمدان آرزو من را فراموش نکنید.

بشنوید

مرتبط:1و2

با ارزوی شکفتن گل آرزویتان
پگاه

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سال نو مبارک.

ناشناس گفت...

sale no mobarak pegah jaaan
mamnun az comment

ناشناس گفت...

سال نوی شما هم مبارک.

ناشناس گفت...

سال نوی تو هم مبارک. خوشحالم که عاشق موندی و عاشق هستی و چنین بهاریه عاشقانه‌ای نوشتی! اون تیکه پول هم عالی بود!
---
منم به آرزوهای سال ۸۷ رسیدم. :)

مريمي گفت...

اي جونم! عجب پولي! همين كارا رو مي كنين اصفهانيا بدنام ميشن ديگه (;
الان بهترم. سال نوت مبارك عروس خانوم. آلمان خوش گذشت؟

آرمين گفت...

سلام
متن زيبايي بود.
پوووووول رو هم خيلي خوب اومدي من كه حال كردم.