جمعه، مرداد ۱۷

برای زادروزم "قدرت اراده" آرزو کن

یک سال دیگر هم گذشت. یک سال بزرگتر شدم .یک سال پرتجربه تر، شادی بیشتر ، غم بیشتر و...

زمان خیلی سریع میگذرد و ما تغییر می کنیم. گاهی نمیدانم این من بهتر است یا منِ 5 سال پیش . روز خوبی بود. خیلی خوب. دلم ولی تنگ است. دلم تولد در کنار خانواده می خواهد. حال با خوبی و بدیش میگذرد. یک لیست تهیه کرده ام از آنچه تا 5 سال دیگر می خواهم. بعضی، دستاورد است ازهمان ها که همه مان می خواهیم بسته به آرزوها و جاه طلبی هامان.برخی تغییرات کوچک است که تلاش برای آن به ظاهر ساده ولی آسان نیست. یکی از آن ها که می خواهم ایتست که هرلحظه نگران نباشم. اینکه خواب راحت روم وحتا اینکه بتوانم تصمیم بگبرم چه خوابی ببینم. دیگری ورزش هرروزه ، غذای سالم و توان مقاومت در برابر کیک و شکلات است. ودیگری که اتفاقا برای من تنبل آسان نیست نوشتن همه ی جزئیات کارهای انجام شده و پیش رو در هر روز است. نخندید خب هرکسی جایی ضعف دارد. بیایید برایم دعا و آرزوی "قدرت اراده" کنید در این روز به عنوان هدیه ام. سپاسگزارم.

هیچ نظری موجود نیست: