جمعه، خرداد ۱۵

.....

سکوت من از بی تفاوتی نیست مرا در این هیاهو مجالی نیست

۱۰ نظر:

parnia گفت...

نمی خواهم بمیرم با که باید گفت؟ کجا باید صدا سر داد؟!!!!!!

مهدی گفت...

دیدم اسم وبلاگتون عوض شده از بامداد صادق به بامداد راستین! گفتم شاید ضد عرب شدید و قصد دارید پارسی سره به کار ببرید وگرنه از دید زیبایی شناسی بهتر بود به صبح صادق تغییر می دادید.

پگاه گفت...

به مهدی: من ضد هیچ کس و با هیچ کسم . ولی علتش این نبود احساس کردم بامداد خیلی فارسی و صادق خیلی عربیست . از طرفی علت نامگذاری صبح صادق هم بود و هم خیر ولی میخوایتم حتما بامداد را داشته باشه یه جورهایی اسمم توشه ولی صبح دراز مدته . حالا درست یا غلط زشت یا زیبا یه حسن داشت که از حضور شما مطلع شدم

پگاه گفت...

به مهدی: من ضد هیچ کس و با هیچ کسم . ولی علتش این نبود احساس کردم بامداد خیلی فارسی و صادق خیلی عربیست . از طرفی علت نامگذاری صبح صادق هم بود و هم خیر ولی میخوایتم حتما بامداد را داشته باشه یه جورهایی اسمم توشه ولی صبح دراز مدته . حالا درست یا غلط زشت یا زیبا یه حسن داشت که از حضور شما مطلع شدم

Mody گفت...

اسمت رو عوض کردی؟ بامداد شدی؟

پگاه گفت...

به مودی: بامداد که بودم . بامداد صادق را کردم بامداد راستین

آرمین گفت...

سلام
به به به به
آخر هزارمین تلاش ما برای عرض ارادت موفقیت آمیز بود. اینقدر از اینکه می توانم نظر بگذارم ذوق زده شده ام که نظرم یادم رفت.
نام جدید مبارک. من آنقدر خنگم که متوجه تغییر نام نشدم.
ببینم چرا شما را د راین هیاهو مجالی نیست. الان این روزها هر ننه قمری در خصوص این موضوع ها اظهار نظر می کند چه برسد به شما دوست عزیز و فرهیخته.
پیروز باشید

پگاه گفت...

دقیقا به همین دلیل همه است و هیچ کس منتها حوصله ندارم بهم گیر بدن

باد صبا گفت...

سلام
دستتون درد نکنه جامع بود و مانع و جالب

باد صبا گفت...

سلام
خیلی خیلی معذرت می خوام. باور کنید فقط قصد مزاح داشتم و اگه خدای ناکرده ناراحت شدید سعی می کنم تکرار نشه. و شاید باشه اون یادداشتو پاک کنید.