شنبه، مرداد ۱۷

تولدی دیگر





امروز نیز گذشت و سالی دگر به سالهای عمرم افزوده شد . این بالا رفتن عدد کمی مرا دلتنگ اعداد پیشین کرد ولی سنگین تر بودن نکات خوب و مثبت بر منفی ها راضی ترم میکند هرچند که هنوز خیلی از کارهایی که خواسته ام نکرده ام و بسیاریست اهداف پیش چشم با آن آرزوهای بزرگ و کوچک بیشمار منتها آرزویی جدید شاید برای همه مان به آن ها افزوده شد ، شاید آرزویی مشترک .


امروز به سال گذشته که نگاه کردم اصلا تکراری نبود ، روزمرگیش نیز کم بود . سالی پر از شادی و غم ،پیروزی و شکست . سالی مملو از عاطفه و هیجان ، سالی پر از دیدار و سفر .سالی که ژرف ترین تغییرات را برروی من وشاید همه مان داشت . دید م آنچه که با ده سال مطالعه شاید نمی یافتمشان. کم نیست هنوز کارهای ناتمام ، از علم و هنر و تاریخ و ورزش تا جامعه و روان و سیاست ولی امیدی دارم که همه را ممکن کند شاید.


و سال پیش رو بوی تغییر دارد ، زیبا بود این تولد با نگاههایش و هدایای هرگز کمرنگ نشده اش.روزی که همه مهربانیشان بی حد بود و نگاههایشان عمیق ، زیباییشان دو چندان و صداقتشان وصف ناپذیر. به خاطرم آمد امروز همه ی تولد هایم ،همه ی خاطراتم ،همه ی صداقت ،فداکاری ها ،لبخند ها و مهربانیهای عزیزانم ، همه ی شیطنت ها، قایم موشک ها و گرگم به هواها ، قاه قاه خنده ها، گریه ها ، آرامش ها و استرس ها با دوستانم ، یادم آمد شوق روزگار کودکیم .


ولی امروز این نگاه ها رنگی افزون داشت گویی همه حتی خانه و اتاق و وسایلم میگفت این آخرین جشن تولد در زادگاه است " شاید" و همه دست به دست هم داده اند تا این جشن واین روز هیچ گاه کمرنگ نشود . عجیب روزی بود امروز...

۱۴ نظر:

مهرنوش گفت...

تولدت مبارك عزيزم ...

راس ميگي ..

منم گاهي دلم براي عدد هاي قبلي تنگ ميشه .. !

زود مي گذره !!

استوانه گفت...

سلام
من که وقتی به بالا رفتن سنم فکر می کنم می خواهم منفجر شوم. خیلی غمگین کننده است. اما خوشبختانه در هر سال نسبت به سال قبل تغییرات اساسی می کنم.

Mody گفت...

عمرمان میگذرد، با کسی هم تعارف ندارد؛ من و تو ندارد، خوشبختانه در این مورد عدالت رعایت شده است. اما چگونه گذشتنش مهم است و آنچه ازش باقی می ماند.
راستی! این چه وقت پست گذاشتنه؟ نصفه شبی، میخوای ساعت بیولوژیکیت رو تنظیم کنی برای چند هفته دیگه؟

دیناخانومی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
مالزي نشين (مانيا) گفت...

e? تولد بوده؟
به سلامتي...

بامداد راستین گفت...

کامنت دینا ی عزیز بنا به خواست خودش خصوصی شد

قیفی گفت...

سلام خانومی تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی ممنون که به من سر زدی بازم منتظرت هستم.

نسرین گفت...

تولدت مبارک باشه .
من هر سال روز تولدم خوشحالم و برام روز مخصوصیه . تا مادرم زنده بود & هر سال براش گل می خریدم و می گفتم : ممنونم منو دنیا آوردی !
وقتی هم برای همیشه از پیشم رفت & سرم رو می برم طرف آسمون و داد می زنم : هنوزم میگم ممنون !
امیدوارم همیشه خوش و سالم باشی .

مريمي گفت...

حيف كه دل و دماغ ندارم چن وخته وگرنه واسه ت كلي قر كمر و اينا مي دادم. هي.
تولدت مبارك عزيزم

shazde khanum گفت...

tavalodet mobarak bashe azizam. omidvaram jezar hezar sal khosh va salem dar kenare kasani ke dusteshun dari zendegi koni....

Mody گفت...

بلاگر واسه ساختن تم امکانات خوبی داره، یه فایل xml هست که کافیه اون رو ویرایش کنید تا تقریباً هر تغییری که دوست دارید سر تم بلاگ بیارید. واسه فونتش که کافیه نوع نوت وبلاگ رو عوض کنید و tahoma کنید. من خودم چندتا تم رو با هم ترکیب کردم تا اون چیزه دلخواه خودم در بیاد. خوبه یه سری به اینجا بزنید:
http://themes.blogger-fa.com

علي گفت...

تولدت مباركككككك
كاش يه چند تا عكس هم ضميمه ميكردي خانوم عكاس. چند وقتيه تو وبت عكس نميذاريا (گفتم كه بدوني حواسمون هست!)

مصطفی گفت...

تولدت مبارک :*
ایشالا که هر سال بتونی همین حرفها رو تکرار کنی که سالی سرشار از اتفاقات خاطره انگیز داشتی و در انتظار سالهای جذابتری و از همه مهمتر، با امید به آینده ای شیرین چشم دوخته باشی

باد صبا گفت...

سلام
تولدتون مبارک
خوشحالم که سالی که براتون گذشت سال پرباری بوده.
به امید خدا از این بهتر هم میشه. البته ولی با خون جگر
راستی به خاطر شهر و آهنگ قبلی ممنون. خیلی خوب بود.
به امید فردایی بهتر